Reflexió envers les darreres
classes teòriques del mes de Novembre
En la darrera sessió teòrica
vàrem tenir la possibilitat de començar a fer el nostre projecte de grup;
naltros havíem començat a pensar en la idea, però com som un grup bastant
dispar no havíem tingut la possibilitat de quedar totes juntes per posar-ho en
comú. Així que avui, encara que no hi faltava una de les integrants del grup,
hem començat a treballar-ho. El tema del nostre projecte de Creació de Material
didàctic Multimèdia és “LES MATEMÀTIQUES”. Se’ns a acudit fer-lo amb aquesta
temàtica perquè potser el nostre projecte de fi de Grau també el fem amb
aquesta vesant, envers aquesta competència.
Una vegada hem pensat el tema del
Projecte, vàrem començar a pensar sobre com el volíem plantejar, és a dir, sí
el volem fer interactiu a totes les diapositives, si volem plantejar primer un
conte i desprès les activitats soltes, etc. Finalment durant aquesta horeta de
debat hem triat fer un conte interactiu. S’acaba la classe i aquí deixem el
projecte, que anirem sense pressa però sense pausa. ;)
Com al final no hem pogut fer
teoria, na Marina ens ha penjat uns exemples de Material didàctic multimèdia
per a que l’analitzem i l’avaluem amb l’ajuda i emplenant un qüestionari i unes
taules avaluadores, podent afegir el comentari personal més adient al programa
triat.
Sincerament he de dir que aquest
projecte em motiva molt, si més no, m’agradaria poder tenir molt més temps per
poder dedicar-li més atenció i dedicació en exclusiva, però penso que això és
una utopia, perquè si ni naltros com estudiants podem, m’imagino que una mestra
que a més potser sigui mare, tampoc tindrà aquesta possibilitat que seria tan
meravellosa...
DARRER DIJOUS: dia 29 Novembre
En aquesta sessió teòrica vàrem
poder observar, conèixer i analitzar una Guia didàctica feta per unes companyes
estudiants d’anys enrere. La guia didàctica és una part més del projecte
multimèdia grupal. Es allà on s’explica amb detall i més profundament tot el
contingut del programa, amb els seus objectius, la seva justificació, les
passes, a qui va dirigit, com treballar-lo i quins materials necessitarem per
dur-lo a la pràctica, entre d’altres ítems importants.
L’exemple que hem pogut
visualitzar estava molt ben fet, era bastant extens i per a mi, molt complet.
Na Marina ens ho ha deixat vorer per a que tinguéssim un exemple a seguir. La
veritat que gràcies a això tinc ses coses molt més clares; de vegades que et
mostrin un exemple ajuda moltíssim a esclarir idees que potser tenies una mica borroses
per falta del fil conductor o per la manera de posar les teves idees a la
pràctica. Ara ja em queda tot bastant més clar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada