diumenge, 3 de febrer del 2013

Pechacucha


La darrera classe de l'assignatura estava destinada a fer la presentació del nostre treball grupal, i això s'havia de fer en formato Ppt, però no amb un PowerPoint normal i corrent, sinó una tipologia més especial anomenat "PECHACUCHA", el qual consta de fer una presentaicó Ppt però amb una durada de vint segons per diapoditiva i amb un màxim de vint diapositives.

A l'hora de dur-lo a la pràctica m'he sentit una mica angoixada perquè jo no soc una persona que se li dongui bé memoritzar, a la vegada que, m'agarada molt explaiar-me en les meves explicacions i, havent set aquest treball tan dinàmic i enriquidor, la veritat que m'he quedat amb ganes de contar més i més.
 
 La veritat que la presentació feta d'aquesta manera afavoreix que tots els grups puguin exposar el mateix dia, per tal d'evitar injustícies com que uns l'hagin de presentar abans i uns altres tinguin encara més temps per enllestir-lo. Un altre punt a favor o en contra, segons com es miri, i de qui ho miri, seria que s'ha de tenir molt clar el que es vol dir, és a dir, has de resumir el contingut i dir només lo essencial.

Dic que serà bo o dolent segons la persona, perquè hi haurà persones que se li doni bé sintetitzar i memoritzar la informació que vol dir i, haurà unes altres (com és el meu cas) que els hi costa més memoritzar i sintetitzar, volent fer pauses i explicar amb temps tot lo important.

Però buenoooo..., finalment: HO HEM ACONSEGUIT!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada