dilluns, 4 de febrer del 2013

FI DE L'ASSIGNATURA

Un treball dur, però molt ENRIQUIDOR!!!

Aquesta ve a ser la meva darrera entrada, al manco durant el curs, perquè s'han acabat les classes lectives i ja ens estem preparant per fer front als darrers exàmens de la carrera..., això és una gran alegria..., encara que no tot són flors, ja que queda fer-los i desprès esperar a saber els resultats. Però jo em mantinc amb positivisme i bones expectatives..., l'esperança mai s'ha de perdre!!! 

Bé, dons la meva darrera entrada està destinada a parlar sobre el desenvolupament general de l'assignatura, fent una valoració i una autoavaluació. 

En línies generals he de dir que l'assignatura ha estat molt entretinguda, ha set molt interesant i molt pràctica, la qual cosa la fa molt més autèntica i molt més representativa, perquè els coneixements adquirits tant a les classes teòriques, les pràctiques, les reflexions, les investigacions i el treball final, faran que calin en nosaltres i siguin molt més significatius que si hagués set de caire més teòrica.

La veritat que al començament no em veia tan capaç de fer treballs i moure'm amb soltesa amb les eines tecnològiques i programes d'Internet..., encara que en tot moment portava una gran alegria per voler aprendre-les, però en definitiva vaig pensar que em costaria molt més del que m'ha costat, i per fi, he treballat recursos didàctics amb les TIC, paraula tan emprada i sentida i, fins ara no interioritzada i compresa en la seva totalitat. 

Pel que fa a les classes han estat molt dinàmiques i animades, hem treballat bastant amb comentaris cada setmana, entrades al blog, treballs individuals i grupals i un projecte final molt i molt treballat i amb un grau de dificultat que no s'ha de passar per sobre, però..., tot aconseguit! 

Na Marina ha estat una mestra molt empàtica i comprensiva, animada i motivada a guiar-nos a nous coneixements i encendre en nosaltres una espelmeta de reflexió objectiva i una mirada més enllà cap a les noves tecnologies. A ella també li agradava passar les estones amb nosaltres perquè dèia que també aprenia molt de naltros..., GRÀCIES Marina; això val moltíssim!!! Per a mi, això és part importantíssima de una mestra! 

Estic contenta de haver acabat el curs, però també estic una mica tristona perquè penso que enyoraré les classes, als mestres i sobretot als meus companys, amb els quals he passat tant de temps i he compartit tants moments que mai oblidaré. A tots valtros també donar-vos les GRÀCIES perquè sou unes persones MOLT AUTÈNTIQUES I BONES! Sé segur que tots i totes serem bones mestres, si seguim actuant amb el cor i amb l'esperit de voler millorar i mai deixar d'aprendre!

Ara em queda el dubte de pensar en les pràctiques..., de pensar com aniran i si estirè a l'altura de ser allò per lo que duc tants d'anys preparant-me! Com he dit abans, no perdré els ànims i l'esperança de que sortirà tot bé! 

M'acomiado, pel moment, amb un gran SOMRIURE i un espero que vos serveixi d'alguna cosa totes les meves entrades amb reflexions i comentaris. Gràcies també a tots els lectors i lectores! 

Una abraçada ben forta ;) !

Natàlia.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada